SaraIdaSofia! -

1 April

Min första lediga dag på 28 dagar! Klockan 07.30 ringde min käre far och sa att dom försöker få tag i mig från stuveriet men dom kommer bara till röstbrevlåda. Båten som skulle komma på torsdag har kommit idag och dom vill börja lasta den nu för den ska ha så mycket!
Så jag skulle infinna mig på jobb 08.15. Jag höll på att bryta ihop. Kändes typ som att hela min värld raserade.
Efter ett utdraget samtal kommer jag på att jag har ingen bil och jag tar mig inte till jobbet. Men självklart så kan min käre far komma och hämta mig för han hade inte farit på jobbet ännu. Nej sa jag ja ska gå ( så tar det extra lång tid ner på jobbet)
Efter yttligare några minuter säger min älskvärde far, April april din dumma sill.. Jag hade kunnat skjuta honom. Inte nog med att han väckt mig tidigt på morgonen utan han hade också raserat min dag! Nästan iaf.
Jaja han tyckte iaf att det var väldigt kul så de var ju roligt för honom. Själv så nu när jag lyckats smälta det så var de väl ändå relativt kul!
Jag lyckades faktiskt somna om och vakna nu vid 10 =).
Näe nu ska jag ta en promenad i de fina vädret!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0