SaraIdaSofia! -

Fredag!

Så var det Fredag igen :)
Träningen igår gick relativt bra :) Vi fick våra nya dresser också=) chicken here we come =P
Idag fick jag sova ut utan avbrott =) det var kanske hur uppskattat som helst! Nu sitter jag vid datorn och kikar runt lite, inväntar våra bästa år :p hahaha. Jag är så sjukt nöjd med att jag bytte till Sandvik, jag tror inte för en sekund att det kommer gå nå bättre för Röbäck i år. Visst dom vann den senaste träningsmatchen men de var ett bottenskrap av div 4 och röbäck spelar i div 3. Dags att börja möta någon i eran egen division för att få en uppfattning om hur de kommer att gå? Ett bottenlag i div 4 ska man som div 3 spelare vinna mot. Men men..

Igår så var vi förbi Linus och Sandra för dom har flyttat nu första april. Lägenheten var fin och det gjorde mig bara mer sugen på att flytta =) Vi blir nästan grannar då ju :)
Helgen i sig tror jag blir lugn :) Skulle vara skönt med en bra film och lite pocorn=) Återstår att se. Näe nu ska jag he på tv´n och känna lugnet av att vara ledig och inte behöva göra ett skit :)

OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0