SaraIdaSofia! -

Good luck chuck!

Dagarna bara rusar förbi när man är ledig, men när man jobbar känns det som om varje minut är en timma!
Idag har jag varit väldigt duktig och fått mycket gjort!! Bra av mig!

Jag har tvättat ett ex antal tvättar + att jag har städat och packat saker.!
Inte illa, nu börjar det vara väldigt tomt i lägenheten, så att säga!! På Onsdag smäller det :) Känns så otroligt skönt att få flytta! Kan inte bli bättre! Nu behöver vi inte köra varan till och från jobbet utan nu kan vi bägge gå :) ( Inte för att det kommer att bli så men ) + att jag har betalt räkningar och det är lika kul varje månad :) haha eller? :P

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska sluta så ska vi äta något gott till middag och sedan skulle min mor komma förbi och kika på våran nya tv och hjälpa oss lite i lägenheten!  
Imorgon jobbar jag och det känns helt okej faktiskt, våren är här och man behöver inte frysa röven av sig när man är ute! Jag hoppas bara att jag får vara ledig på Onsdag när vi ska flytta så vi får gott om tid på oss att flytta och städa! Det skulle faktiskt inte vara helt fel!

Ikväll blir det lugnt, vi kanske ska hyra en film och bara mysa =) En hemmakväll med dig är det mysigaste jag vet :)
Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0