SaraIdaSofia! -

LåångFredag

Igår så åkte jag och min man upp till stan. Dock visade det sig att nästan allt var stängt, vi var lite väl  optimistiska när vi for upp, vi trodde att alla som har Söndags öppet skulle ha öppet. Men så var inte fallet! =P haha..Men lite handlande på maxi blev de iaf!
När vi kom hem åkte vi ut till min mor och far för dom är i fjällen och så lagade vi en gomiddag med förrätt och hela köret, inte illa :) Sedan hoppade vi ner i Jacuzzin och där satt vi bara och snackade skit och hade de mysigt =) Sen bestämde vi oss för att åka förbi Tommy å där var det ferre, så jag som var nykter körde oss dit. :) Haha!
Ganska fort for vi därifrån efter en upptäckt på en sak som vi inte ville vara på samma fest som. Så då åkte vi in till stan och bowlade =) Jag sög! haha. Trots att Alex var på fyllan så slog han mig. Men de kan jag leva med jag fick iaf slå Viktoria :) Men de var en trevlig Fredag! =)

Nu sitter vi här ute hos mor och far och nu ska vi fara in till stan och kika på en ny tv :) Here we come :)


Jag älskar dig Alexander Lindström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0