SaraIdaSofia! -

Måndag!

Godmorgon!
Nu har jag nyss vaknat för jag är ledig idag! Idag blir det att packa så mycket som går för nu är det inte så länge kvar tills vi flyttar härifrån =P Haha
Helgen blev de mycke gjort, i Fredags blev det bara att ta det lugnt och sova tidigt :) Vi hyrde en bra film som hette death race kanske. Den var faktiskt jävligt bra!
Sen upp tidigt på lördag för då hade vi fotbollscup. Det gick väl sådär. Eller det gick bra om man tänkte på att vi är ett nystartat div 5 lag och vi mötte västerbottens länslag och 2 andra division 2 lag! Men vi hade kul och et är det viktigaste!

Sen på lördag kväll begav vi oss på Kajutan och umgicks, väldigt trevligt tills sista låten spelades då blev det kaos. . . Men det gick bra med allt och det var ju tur det iaf! Sen i igår så åkte vi över till mor och far och åt frulle och drack kaffe :) Sen begav vi oss till Viktor och Pernilla för där var det kalas! Lille Alvin blev hela 1 år gammal =)
Sedan åkte vi upp till stan med Linus och Sandra och käkade på max och efter de så for vi på maxi :) Sen blev det fotbollsträning och det var faktiskt väldigt kul måste jag säga :) Älsklingen var med och tränade för vi hade lite förlite spelare när vi skulle spela helplan! Men det var kul måste jag erkäna :)

Idag blir det att packa och tvätta och försöka få undan allt som är ivägen! Nu är det inte så himla länge kvar tills vi ska flytta! =) Det  är faktiskt väldigt kort tid kvar :) haha..
Näe nu ska jag ta och käka lite frulle och sedan blir det att sätta igång, först ska jag hinna med en promend med dogsen bara  :)
Ha en bra dag gott folk!
Å tack tack tack för att det varit helt gudomligt väder i helgen! Snacka om sommarkänslor! Helt sjukt. Mera sånt tack :)
/// Ida

Jag älskar dig alexander!
Du och jag är mer än jag kan drömma om och
jag är så otroligt lycklig med dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0