SaraIdaSofia! -

Måndag!

Helgen som var vart relativt lugn, i Fredags så bjöd mor och far på lunch på kajutan sedan blev de bowling =) På lördag sov jag ut och klev upp ganska sent =) sjukt skönt. Sedan åkte vi in till stan och kikade fotboll, först obbolas herrlag, sedan sandviks herrar. Sen bjöd pappa på middag ute, oxfile och potatisgratäng. Inte fel någonstans, kan faktiskt säga att det var sjukt gott :) sen åkte vi hem och myste framför tv´n =) I går hade vi träning som inledes med snabbhetsträning och sedan fotboll. i två hela timmar slet vi ut oss själva :p var faktiskt ganska död när jag kom hem =)

Imorse vaknade jag i god til. Kommer ner på jobbet och får veta att båten vi ska lasta har snöstopp, vilket innebär att kaptenen tycker att de snöar så mycket så lasten riskeras.. Det gjorde att vi fick sitta inne och kika tv och dricka kaffe till klockan halv 10. sen fick vi gå hem och vara lediga resten av dagen =P så är det. Känns drygt att ha stigit upp och jobbat eller suttit nere på jobbet och druckit kaffe i tre timmar för att sen åka hem!
Men men!

Nu ska jag kia tv och sen kanske tvätta lite =) haha. för ovanlighetens skull.! men de är faktiskt så att min älskade man måste ha rena kläder varje dag på jobbet och han har bara fått två uppsättningar. Det betyder att egentligen borde vi tvätta varannan dag. haha..Hoppet!

Snart flyttar vi =) Jag längtar!
Ha en bra dag! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0