SaraIdaSofia! -

Men Hej kom och hjälp mig!

Idag fann jag en människa som bloggar. Hon tror att hon är världens snyggaste människa och att hon är sjukt känd. Vilken pärs.. Det är det värsta jag sett.. Jag skämms typ över hon trots att jag aldrig träffat/känner människan!
Det är sådana som hon som gör det pinsamt att blogga! http://kissies.se/ näe alltså.. jag finner fan inga ord =P hahha
Dags att vakna upp kanske?
Hahaha känn er manade att kika hennes blogg!
_______________________________________________________________________________

Nog om det! Träningen gick bra, men sedan när jag kom hem insåg jag att jag glömt nyckeln in.. Och självklart så är ytterdörren låst!
Så jag fick stå där i 45 minuter innan jag lyckades få liv i min man. Hade inte heller mobilen med mig så jag klättrade upp för en brandstege från typ 20 talet och sedan sträckte jag mig ut och lyckades nå fönstret. Sedan var det bara att knacka som en galning! ( vi bor på översta våningen och jag är höjdrädd)
Efter ett tag började jag tänka på vad som egentligen skulle hända om stegen brakade.. Jag fick panik och klättrade ner, men ingen älskling kom och öppnade. Så efter ett tag tog jag mig mod och klättrade upp igen, samma visa, jag fick panik och klättrade ner. 4 gången så såg jag att han kikade ut genom fönstret =) Jag var räddad!
hahaha..
- Jag trodde huset höll på braka, men sen insåg jag att det var någon som knackade på rutan och det var ju du=P
Hahah sötaste älskling! Nu är jag iaf hemma och återfått värmen. Nu blir de duschen sen ska jag krypa i säng!
Sovgott! Å glöm inte att läsa den där hemska människans blogg!! det är fan ett måste :P hahaha.. Skjut mig!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0