SaraIdaSofia! -

men måndag!

idag fyller pernilla år, grattis tanten! :) Idag åker även sista valpen =) tvärålund nästa!
Idag var det sista sovmorgonen också.
Filmen igår var väl okej! eller tråkigt att den va på eng. fast det är en svensk film. Råkade också somna så jag fick se klart slutet idag. Bra jobb! Idag blir det att åka upp till stan och se om vi hittar något fint åt Pörn.
Sen ikv blir de träning.
 
Förövrigt är idag en sån här dag då allt känns blä! Jag skulle helst bara ligga hemma i soffan och tycka synd om mig själv istället för att fara ut och flänga! Men men. Ibland har man inte mycket till val!
Imorse skulle vi också vara duktiga och stiga upp i någorlunda tid så jag hade ställt väckaren på 8, men så blev ju inte fallet! haha..
Näe nu måste jag gå och göra min klaR!
Katjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0