SaraIdaSofia! -

nattugglan!

Denna kväll blev lite sen. Älsklingen slutade inte förän 20.30, dvs att han jobbade 13.5 timmar idag, stackarn.. Sen åkte vi hem och käkade middag, korv med bröd =) Haha. . Gott vare iaf!
Sen blev det lite skitsnack och tv och sen var det dags för min man att krypa i säng eftersom han ska upp och jobba 7 imorgon bitti! Själv är jag ledig imorgon också. Tur att någon av oss är duktig iaf!
Fick även veta idag att på onsdag kväll får vi börja flytta lite saker för då är ett rum tömt som vi får ställa in lite grejs i och sedan på Måndag eller Tisdag får vi flytta helt =) Känns så otroligt skönt! Tack Emil och Theresia för att vi slapp försöka hinna med allt på 4 timmar! :)

När alex gick och la sig passade jag på att nörda mig framför datorn och mixtra lite med min blogg och lagt in lite kuligheter =) De ni!
Imorgon hade jag tänkt tvätta bilen och försöka packa lite mer saker, sen får vi se om det är lika fint väder som det var idag då kanske det blir att sitta lite på balkongen och gå en sväng med hundarna, som sagt, de återstår att se =)

Förövrigt så skulle det vara kul om dom som kommenterade mina inlägg inte var anonyma =) Sedan skulle de också vara lite småkul att veta vilka som läser min blogg!? Skriv gärna en kommentar =)

Näe nu håller jag ordagrant på att somna så de är väl bäst att jag tar och lägger mig, måste bara ner i tvättstugan och hämta upp tvätten men de kändes väldigt jobbigt!! Aja sovgott!

Jag älskar dig Alexander Lindström!
Du förgyller min dag, Finns ingen
som är lika underbar som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0