SaraIdaSofia! -

Söndag!

Helgen blev relativt lugn, i fredags efter middagen skulle jag och Alex vila lite. Dock så somnade vi och vaknade sådär kring 7 snåret på lördags morgon! Sjuhelvetes lång natt :p haha. Så fredagen blev inte mycket gjort!
I Lördags åkte vi upp till Husum och kikade på fotboll och sedan åkte vi hem och kikade på fotboll här :) Kul att det ändå gick relativt bra för mitt käre lag!
I veckan blir det att försöka göra bort lite småsaker i lägenheten. har lite saker som behövs åtgärdas om man säger så. typ sådär 30 stora hål från saker vi haft uppe =P haha.. Men vi har börjat fixa och det ser faktiskt ganka bra ut. Sen måste vi även plocka ner spegelväggen i hallen också.. Men de löser sig :)

Imorgon är jag ledig och de känns ganska skönt :) Hoppas att vi snart blir varse om när vi får flytta! Jag ber att vi får flytta tidigare! Skulle vara helt underbart att få lite extra tid på sig!
Nu ska vi snart upp till stan och kika på obbolas match och sedan blir de väl att käka lite food skulle jag gissa!
Hundarna har också börjat sitta ute på balkongen och sola =) haha. Dom är ganska charmiga kan jag lova =) Ska försöka fixa lite nya och fina bilder på dom två busfröna =)
Näe staden kallar!

ByeBye



Tack älskling. Du betyder så oerhört mycket för mig och du är underbar
som alltid ställer upp för mig, no matter what!! Jag har aldrig varit lyckligare. . 
Älskar dig av hela mitt hjärta =) Helt underbart att ha dig vid min sida :)
 Jag har den finaste mannen i världshistorien! Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0