SaraIdaSofia! -

summer on the run!

Det fina vädret har fortsatt och jag kan inte beskriva hur uppskattat det är! På köpet så är jag ledig och kan njuta av det till max :)
Men trots det fina vädret så åkte jag över till holmsund och sprang in på banken och gjorde några ärenden och sedan begav jag mig till ett solarium och solade lite :P haha, Men det gör inget. Skönt var det då iaf! Var ju ett tag sen jag solade nu!

Nu är jag hemma igen och har just varit ute med hundarna, just nu sitter jag och funderar hur vi ska få det att gå ihop med flytten. Det kommer bli kaos, helt omöjligt att hinna allt på ca 4 timmar ju! Något måste ske de är ju bara 15 dagar kvar. . Det slog mig också vad sjukt mycket saker vi har samlat på oss. Egentligen finns de väl minst 50% man skulle kunna slänga, men då är jag ju så sjukt dålig på att göra mig av med saker. Ska kanske ta och gå igenom typ garderob osv om det finns något kul man kan he bort ;) AjAj!

Ikväll ska jag och älsklingen gå på droskan och äta grillbuffe =) Det kommer bli mys! Sen blir det nog lugnt beroende på hur hjärtat känner sig. Igår gick han och la sig klockan 7 och vaknade imorse halv 7. Trots denna långa sömn är han ändå inte utvilad! haha stackarn!
Näe nu ska jag ta och hitta på något att göra, skulle behövt åka till stan och köpa hundmat också. Återstår att se vad jag hinner med, till att börja med ska ajg iaf sätta mig ute på balkongen och dricka ett glas iskall cola och njuta av att sommaren är på väg till oss också. Tänka sig, vi får nog sommar i år också=)

Adjökens!
Du+Jag=Sant :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0