SaraIdaSofia! -

swedish glulam beams, changing the vison of future!


Imorse vaknade jag helt död och trodde det var ett skämt att jag skulle stiga upp. Efter mycket velande så klev jag upp och begav mig på jobbet! Det visade sig bli en helt underbar dag. Solen, värmen. Ja sommaren är på väg! Passa på att njut!
Jobbade till halv 4 så jag tjänade 2 extra timmar ;) haha.. Sen på köpet så vann jag flaskan!
Fjodor wodka eller nått! haha.. Gratz! Fast egentligen vann jag inte den om jag nu ska vara ärlig. Jag hade de lägsta kortet. Men han som vann brukar ofta vinna och han hade bara jobbat sista kvarten på båten så jag fick den =) Tack!
imorgon har jag en "day off" så denna vecka blev kortare än vad jag trodde =P Hoppas de är lika fint väder imorgon för då ska jag minsann sitta på balkongen med en cola i högsta hugg och sola och skåla in sommaren! Jajajajaaa!

Nu sitter jag bara hemma ska strax åka och hämta älsklingen på jobbet och sen får vi se vad som händer ikv. Kanske skulle vi se film med Linus och Sandra men jag vet inte =) haha...
Men igår vart det film med min man, vi skulle egentligen se med L och S men dom hade sett filmen så vi såg den själv. Vi såg Australia! sjukt bra film. borde ses =) Vi visste dock inte att den var så lång så vi satte igång den ganska sent så självklart var den bra så vi var tvugna att se klart den så de blev sent igår! Men vi tog oss iaf upp imorse =)


Förövrigt har jag insett att det finns så sjuuuukt många falska människor. OJ OJ. de är nästan skandal! Skit hit och dit och sen bundisar. Jadu, kan bara skratta och se glad ut. Tänk om ingen människa kunde ljuga. Sjukt vad denna värld skulle gå i kaos! men men. Alla är vi väl falska till en viss del? eller har jag fel?


Tur iaf att jag har min man som är den bästa som finns!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!
 Älska du, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0