SaraIdaSofia! -

Tisdag!

imorse vaknade jag av mig själv sådär vid kvart över 6. Så jag bestämde mig för att skjutsa ner älsklingen på jobbet!
Sedan åkte jag ut till min mor och far och lät hundarna busa i 2 timmar :) så nu ligger dom helt avslagna på soffan :)
haha,,

Höjden av irritation är nådd!
Vi måste ju ha landets mest knäppa hyresvärd! Först så kommer han och knackar på och ska ha in någon jävla snubbe som ska kolla energi osv. Han frågade inte ens om det var okej utan dom klampade bara in! Jävla pajjas!
sen gick han runt i alla rum och kände på element och mätte temperaturen! Sen när dom väl går så går jag ner i tvättstugan och ska tvätta. Tro på fan men då går maskinen sönder. Jag behövde verkligen tvätta idag men det blev det ju inge av. . SUCK! 
Hyresvärden är kvar utanför och jag berättar att maskinen är paj. Han kommer ner och kollar och inser att det är sant. Sen frågar han mig hur jag tänker när jag packar in kläderna i maskinen.. Han tyckte jag hade för mycket och då hade jag inte ens fyllt halva! Pajjas igen.. Åh vad den gubben kan irritera mig! Blää åt dig
- Du kan ju inte ha såhär mycket i maskinen,
- Men snälla du den är ju halvfull, kolla själv
- ja okej då men den måste ju gått sönder nu
- Jaha? och vad vill du ha sagt med det??
- Näe inget. Jag ska se när jag kan få hit någon att reparera den men ni får klara er utan ett tag!

Dagens ursch går til Björn! BLÄ för dig!!!

Nog om klagomål! Idag har jag varit och solat och sedan blev det att sätta mig framför tv´n ett tag, tyvärr blev de inge lunch ute på balkongen idag men de gör inget =)
Nu sitter jag och väntar på att Viktoria ska pallra sin röv hit för hon ska hjälpa mig att packa lite flyttsaker och snavka lite skit!!
Sen ikväll blir det fotbollsträning och jag har fått veta att Röbäck äntligen gått med på att skriva på mina övergångar till Sandvik! Grattis men de tog bara sådär 2 månader. Men Nu får jag iaf spela domarcupen i helgen=) Kuung! Är så otroligt nöjd att jag bytte lag. Denna säsong kommer bli över det vanliga :) Bra gjort av mig! Laget är guld!
Nu fick jag ett gulligt sms av min pojkvän =) du är för underbar hjärtat! Älskar dig!
Näe nu ska jag börja packa lite! Adjökens!

// Ida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0