SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Hektisk morgon vill jag lova. Vaknade av att det plingade på dörren sådär tusen gånger, tillslut efter att legat och ojat mig över vem tusan som stör mig på min lediga dag så går jag och öppnar.. Där står han som ska laga tvättmaskinen. Och plötsligt inser jag att jag inte är ledig! AJ!
Han hade ingen nyckel till tvättstugan och jag sa bara att jag inte hade tid med honom, så stängde jag dörren och sprang in i sovrummet och försökte hitta några vettiga kläder och sedan sprang jag till jobbet! Jag började jobba nio och jag vaknade 08.56.
Men jag hann... tro det eller ej! grattis till mig!!
Jobbet gick bara kanoners, barnen är för söta måste jag bara säga! Riktiga charmtroll!
Nu är jag just hemkommen och sitter här och funderar huruvida jag ska orka ta en promenad till holmsund och hämta bilen. Eftersom älsklingen förmodligen slutar väldigt sent så måste jag ha bilen så jag kommer mig på träningen. Men jag får se hur jag löser det! Är ju rätt fint väder så att säga, så en promenad skulle nog inte sitta fel!

Näe nu ska jag antingen ta en promenad eller packa några lådor. På återseende! Tjing!

Du+Jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0