SaraIdaSofia! -

förundrandsvärda by!

Idag när vi kom ner till bilen märker vi något spännande! ! Ni minns att jag besrättade att min cykel blev stulen? Hur som haver. . . I morse så stog den i vårat cykelskjul igen =) Haha! Så min älskade cykel är nu hemma igen! Har dock ingen aning om vars den vart eller hur den kom tillbaka men så kan det gå =) Nu ska jag inskaffa lås så snart jag bara kan så den förblir min cykel!
Idag har vi tvättat massa och sen sett lite one three hill. . Å just ja vi har också hunnit vart och handlat mat :)
Nu spelar min käresta PES och jag sitter här. Funderar på om jag ska he på ett till One three hill avsnitt? Jao så blir de! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0