SaraIdaSofia! -

Go Go!

Matchen slutade med seger med 10-2! haha Bra jobb av oss =)
Jag fick till och med spela fram massa mål och göra ett själv, och de var otroligt skönt eftersom jag stått lite stilla nu några matcher. Men men! Nu är vi på gång!

Ikväll blev de kvällsfika hos min mor och far, varma mackor och cola =) inte alls fel!" Tack och bock :)
Nu ser vi barca, fast jag tog ett uppehåll och begav mig hit til datorn och kika runt på lite ja allt möjligt!
Imorgon är de Måndag och jag är ledig, så jag och älsklingen hade tänkt fara runt och dela ut lite cv´n runt om umetrakten :)
Goodie Goodie!

Näe nu ska jag granska min mans fina brev, eller jobbansökan kanske man ska säga!
Sovgott! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0