SaraIdaSofia! -

Halloj!

Idag har vi varit ute hos mor och far och spelat kort och sett maraton =) trevligt värre, kaffe bjöds det också på!
Nu har vi just svalt lunch/middag eftersom vi har match klockan sex så vart vi tvugna att äta redan nu! Så det blir väl ett kvällsmål sen =)
Matchen känns oerhört kul! Jag är mer taggad än jag någonsin vart! Kommer att gå kanon idag, de känner jag bara på mig!
Känns kul att spela på min förra hemmaarena mot ett lag inom samma klubb! Jag känner seger, men man ska aldrig vara säker =P haha!
Sen ikväll blir det att se en film på tv, den innersta kretsen! Fast jag hade också tänkt hinna med att duscha hundarne, iaf Turbo! Men vi får väl se om jag ids! Hehe!
Imorgon är jag ledig och sen på tisdag är det löning! Kanoners säger jag bara! Kommer nog bli en sjukt fin lön =) Å de är ju aldrig fel !
Näe nu ska jag kila och göra mig i ordning för om en timma kommer min papi och hämtar upp mig!
Nervositeten kommer krypandes in på mig! haha! Jag brukar inte vara nervös. Men idag är jag det!

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0