SaraIdaSofia! -

Lördag!

Igår blev de ölkalas hos Linus och Sandra och sen blidde de utgång så imorse var vi en aningen bakis men direkt vi blev "normala" så tog vi bilen och gjorde en tur till Skeppsvik (Sofies stuga) där vi spenderade dagen med massa sol och fika :) haha sen åkte vi vidare och hälsade på B-I och Sven där det blev massa bad och ännu mer fika =) haha! En perfekt lördag med andra ord =)

Ikväll har vi bara tagit de lugnt och suttit framför tv´n och nu ser vi snuten i Hollywood 2!!! Fast dock så sitter jag här men de gör inget för jag hänger ändå med i filmen=)

Från de ena till det andra, imorgon blir det lugnt på dagen och sen på eftermiddagen har vi match mot bjurholm, Hejja oss!!
btw, Jag är ledig på Måndag, nu är min heltidsanställning finito. Hoppsan hejjsan vad sommaren rusat förbi!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0