SaraIdaSofia! -

Lördag!

Imorse ringde min levnde äckarklocka vid  06.00 ( Alvin alltså )
Haha så då va de bara att stiga upp och göra välling men han ville inte somna om så denna lördag har varit en lång dag men de går bra =)
Vi har hunnit äta frulle, sen åkte vi och besökte min farmor och farfar och sedan vidare ut till min mor och far!
Sen åkte vi hem igen och hämta upp Alexander och åkte till Obbola där de sedan blev att åka och kika på fotboll som slutade med utklassning. Obbola vann med 11-0! Haha!
Imorgon har vi match mot Röbäck borta, så de blir första gången jag spelar på min föredetta hemmaplan! Spännande!
Men de ska nog gå bra!
Ikväll blir de att grilla och bara mysa med min favorit! Underbart!!!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0