SaraIdaSofia! -

Lördagen!

gokväll!!
Nu har jag just kommit ut ur duschen och min lillebror kom just och hälsa på oss! Nu ska vi snart bege oss ut till mor och far där go maten väntar =) Kräftor är underskattade! Så enkelt är de!

Idag har vi inte gjort speciellt mycket, vi har suttit på Thomas baksida och bara njutit av sommaren! Skönt de också!
Imorgon hade jag tänkt göra nytta! Storstädning och några tvättar sådär lagom en söndag dag! Bra dag att göra sånt iaf! För man har aldrig ork att göra nått annat! =P haha! Men jag och älsklingen är ju hejjare på att städa så de kommer bli suuper bra vill jag lova =)
Näe nu ska jag ta och göra mig i ordning så vi kommer oss iväg någon gång =P haha!
Puss


Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0