SaraIdaSofia! -

Migrän!

Ikväll fick jag värsta migränanfallet, kändes seriöst som om huvudet skulle explodera. Ingen rolig känsla, när jag låg ner eller satt still så kände jag pulsen i tinningen. Så jag gick ut på en promenad med Tempo för att få lite luft och det var väldigt skönt måste jag berätta! men direkt jag kom in igen så kom den där förblånade huvudvärken tillbaka. Helt sjukt var det, har aldrig känt något liknande, jag hade så ont att jag börja må illa! Men men NU är de bättre iaf =)

Från de ena till de andra, jobbet idag gick kanon! Dagan gick fort som vanligt nu dom senaste veckorna, imorrn blev de dock inge jobb och de suger, vi behöver att jag får jobba endel iaf!
Men men de löser sig alltid =)

Imorgon har vi inga stora planer, eller vi ska försöka fixa en hylla med inbygda spotlights, (ännu ett av min mans påhittt ;D ) Haha.. Vi fick åter igen ett ryck och gjorde lite nytt i köket, eller egentligen var de väl min man som tig iniativet men jag gillade hans plan och hakade på direkt =)
Så nu är köket också huuur fint som helst =) Värsta bra dårå =) Haha
Förövrigt så är jag lycklig som vanligt =)
Nu ska vi kika på CSI och sen ropar sängen =) Adjö!
PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0