SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Dagens match slutade med seger för oss med 7-1!!! Very nice!
Idag har det inte hänt mycket! så jag har som inte så mycket information att delge med er!

Dock kan jag meddela att det har varit hejvilda diskussioner idag och vissa kan ALDRIG erkänna att dom har fel och det går mig på nerverna så förbannat mycket!  Jag blir bara less och besviken. Spec på de sätt som ni gör det på! Är jävligt less på erat gnäll. Diskutera med mig och inte om mig inför alla andra! FU!Visst jag kan vara jävligt envis och har väl förvisso svårt att erkänna när jag har fel! Men det är ändå något jag jobbar på och vill få bort för det är en dålig GEN som inte bringar mycke lycka!
Å jag har blivit bättre, jag tror inte längre att jag vet exakt allt och är bäst som du gör! Å just att det är du är ännu jobbigare!


Sen tycker jag också att du gör fel gång efter gång! Sitter du verkligen i en bra båt? Tveksamt. Man kan inte bara ge kritit men aldrig ta emot det själv! Så enkelt är det! we´ve heard it over and over again!

Åh alltid lika skönt att få skriva av sig lite grann!
Ajdö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0