SaraIdaSofia! -

sleep well!

Träningen gick väl bra, trots att jag hade lite d¨lig inställning när jag kom dit men men!
Nu är vi hemma och känner lugnet, Tempo tycker nog att det är otroligt synd om honom! Vi skulle gå ut och gå med honom men han satte sig typ precis utanför dörren och gjorde sina behov sen ville han gå in igen,
När vi då går in med honom så går han ett trappsteg upp, sen backar han ner och lägger sig längst ner i trappen och hade inga planer på att gå upp för trappen. Efter många om och men så kom vi oss sakta men säkert upp och då sprang han och la sig i sängen!!
Stackarn. Har nyss tvättat såren och de ser ju ändå rätt okej ut men jag kan ju förstå om han har ont etfersom stora bitar av trampdynorna saknas. På en fot saknas det stora bitar från 3 trampdynor! Så de är så synd om våran lilla prins! Men de läker ändå relativt fort, de är ju bara att hoppas att han slipper få någon infektion eller något!
dessutom har han fått rosa tosser på fötterna som bara är så charmiga! Så dom håller ju bort skräp och skit när vi är ute med honom!

Näe nu väntar sängen, kommer dock förmodligen inte att kunna somna eftersom jag vart ledig nu i 7 dagar då jag råkat vända en aningens på dygnet men men de får gå ändå. Det är ju bara imorgon och sen är det helg!
So let it be!

I helgen blir det bara chill skulle jag tro, kanske blir jobb om de finns möjlighet till det på lördag och sen söndag har jag match!
Men men Sovgott! PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0