SaraIdaSofia! -

Söndag!

Imorse vaknade jag, en aningens bakis men på riktigt gott humör =) Jag tror att det var min man som bringade fram en lyckokänsla i mig när jag vaknade av att han höll om mig och bad om en godmorgon kram och berättade hur mycket han älskade mig! Jag kunde inte få annat än lyckorus! =)
Vi klev upp och hoppade in i duschen och sedan åt vi en mysig och god frukost med tända ljus =) Jag gillar det!
Sen nu har jag vart och hämtat våra belowed dogs som har varit på visit hos min mor och far!
Idag blir det inte mycket action kan jag lova! Förmodligen sätter vi strax igång och städar och tvättar, skulle jag tro!

Dessutom så kan jag meddela att vi nu är helt klara för div 4! Grattis till oss!
Matchen igår slutade med seger för oss med 6-0 =) Bra jobb!!
Gårdagen blev sedan så att viktor och Pernilla kom förbi och vi satt och snacka skit och sedan åkte vi på ferre på ålidhöjd och sedan blev de olles!
Skål skål!
Näe nu ska vi sätta igång med städproceduren! Wiho.. Haha.. NJa peppen finns väl inte men de går bra :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0