SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Godmorgon =)
Ännu en dag ledig! Imorgon ser de dock ut som att det blir jobb men de återstår att se!
Igår blev de att spendera dagen på Thomas baksida och sen en sväng till vitskär där vi simmade i vågorna =) Sen blev de grillning hos Viktor och Pernilla å sen blev de att träna och sen fortsatte vi kvällen med att vi åkte och grillade korv, pinnbröd och mashmellows! Haha.. inte fel vill jag lova! Å på det så blev de varm choklad! Hahah, vi blev kvar ända in på småtimmarna =) Haha!
Sängen var efterlängtad när vi kom hem =) Men trevligt var det iaf!

Idag blir det nog en sväng till vitskär igen och om jag är ledig imorgon så ska vi nog åka till stugan och bada å fiska =) Bra bra!
Men bara för att dom planerna finns så komme jag förmodligen inte att vara ledig imorgon! Haha, de brukar oftast vara så, å på köpet så såg jag när vi åkte till obbola att det var en båt inne! Hehe! SÅ de ser inte så himla ljust ut för min del men men . Det är ju bra om jag får jobba också! =)

Näe nu väntar vågorna på vitskär =) Haha oh sen får vi ju se vad kvällen bjuder på!
Adjökens adjö!
Puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0