SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Imorgon är jag ledig och de är anledningen till att jag är uppe såhär sent!  hehe!
Idag har jag jobbat och efter jobbet så åkte jag hem och vilade och tyckte synd om mig själv =p haha!
Sen ikväll så blev det inte heller så mycket gjort, vi kom just hem efter att ha vart på en prommis med doggen =)
Turbo bor ju hos viktor och Pernilla nu i några dagar (parning på g) så vi har bara lille Tempo hemma och han saknar Turbo kan jag lova! Varje gång vi kommer in i lägenheten så springer han runt och letar efter honom. . Stackarn!
Men snart kommer han hem å då blir allt som vanligt igen :) Tempo har också fått något ryck, direkt man her på musik så ylar han med. . Vet inte riktigt varför han gör så men kanske för att han inte vill vara utan Turbo!? who knows?

Imorgon beger vi oss förmodligen till stugan och blir där hela helgen och de känns så oerhört skönt att jag vet inte vad! Bara få komma bort och mysa och äta gott och njuta =) Skulle ju även vara fint väder i helgen så då kan man bada och sola också =) Å de är ju inte de minsta fel. Bara jag och älsklingen å våra hundar i en mysig stuga vid en sjö :) Kan inte bli bättre vill jag lova =) Så hoppas de blir som vi planerat nu! :)
Nu hade jag tänkt lägga mig framför tv´n med min man ett tag innan vi ska pallra oss i säng!
Så sovgott! Pöss!

Älskar dig Alexander Lindström!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0