SaraIdaSofia! -

2 days left!

Nu är de bara två arbetsdagar kvar till helg :) Himla skönt, i helgen är de också Lucia,
shit vad tiden springer iväg :P
Ikväll har jag spenderat tid med Sandra, vi såg en film och snackade en hel del skit :)
Himla trevligt var det iaf, var ju ett tag sen vi sågs, så nu hoppas jag att det inte blir lika sällan :)
Vi måste styra upp detta =)

Nu väntar jag på att min man ska komma hem vilket han just gjorde :) haha! Hörde dörren öppnas just när jag skrev meningen så jag orkade inte sudda :) Nu blir det att krypa i sängen och försöka få någon sömn innan väckaren ringer imorgon!! Imorgon ska jag inte jobba åt KRP utan de blir att spendera tid på stuven. Huvva va kallt! Men de ska nog gå bra :) bra att jag får jobba iaf!  
Näe nu måste jag gå och göra mej redo för sängen!
Sovgott :)
Älskar dej så otroligt mycket
:)
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0