SaraIdaSofia! -

åhåjaja!

Idag har vi vart och hämtat skotran, och sen åkte vi ut till mor och far. Ett behövligt samtal, det skulle ju kommit förr eller senare. Men de gick bra, bättre än vad jag trodde iaf!
Har vart så himla nervös och orolig men nu känns de bättre :)
Det måste lösa sig! Det kommer det att göra!
Tur att jag har ganska förstående föräldrar iaf!!
Det kunde ju gått käpprätt åt helvette också och jag hade fått klara mej utan en mor och en far vid min sida.! !! Men så är inte fallet och de är jag oerhört lycklig över!

Tack!
Puss

Kommentarer
Postat av: Theresia

Hihi Nästan så man skulle kunna tro att det finns någon liten på gång =)

2009-12-21 @ 12:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0