SaraIdaSofia! -

Helg!

hallå i stugan!
Igår blev de jobb till klockan 6 och då åkte vi direkt och gymmade och sen somnade jag i soffan (därav ingen uppdatering igår)
Imorse vaknade jag halv 5 pigg och alert. Blev nästan lite arg på mig själv för att jag vaknade så tidigt, hade ju 45 minuter kvar av min sovtid! Men kunde inte somna om så jag gick upp helt enkelt!!
Jobbet idag har gått bra, fick extra lång fikarast vid 1 fikat, lucia tåg och lussebullar bjöds de på :)
Nu är jag hemma och ska städa och bädda rent i sängen, sen väntar IDOL FINALEN!!! Himla spännande :)
Näe bäst att sätta igång med städningen så jag blir klar någon gång!!! Hade som tänkt hinna göra ett besök på gymmet idag med nämligen!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0