SaraIdaSofia! -

Måndag!

Hej hej hallå!
Jobbet idag gick kanon, dagen rusade bara iväg och det har vart en bra dag :) Väl hemma fick jag världens magvärk.. Jag börjar ogilla detta nu! Det sätter sej som på ett så skumt sätt.. Grattis till er alla som slipper mensvärk.!
Nu har jag iaf tagit en lång och varm dusch och de hjälpte faktiskt lite. Dock värker maggen än men de är betydlilgt bättre.. Det kommer som i omgångar denna finurliga smärta!!
Jag sket i fotbollsträningen idag för de kändes inte så motiverande att åka och träna och bara må illa under hela träningen, så det fick bli en lugn hemmakväll istället. Det är som mindre jobbigt att ligga i soffan och vrida och vända sej och göra inget alls och vänta på att magen ska må bättre än att springa runt och jaga en boll när varje steg känns som en kniv i magen. Japp Japp så är det!

IMorgon börjar jag lite senare, vilket beror på att jag ska på älskade arbetsförmedligen på morgonen, har ju bokat om "jobbgaranti" mötet 3 gånger nu, så nu måste jag gå! Kan inte hålla på att boka om det hela tiden, känns som lite dumt när jag alltid ringer och säger att jag inte kan komma!
Å så vill jag ju spara på mina stämplingsdagar så mycket som möjligt, därför måste jag komma igång med jobbgarantin nu!
Så efter mötet ska jag åka och jobba och sen blir det en lugn tisdag, bli en sväng på gymmet och sen hem och mýsa i soffan :) Underbart!
Näe nu ska jag bädda ner mej och tycka synd om mig själv!
Ha en trevlig måndag kväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0