SaraIdaSofia! -

morning!

Idag var jag uppe ganska tidigt!! även fast jag hade främmande till klockan 1.. Himla trevligt hade vi de :)
Nu är klockan snart 9 och hundarna har fortfarande inte klivit upp, dom sover som stockar.. Tempo snarkar tillochmed! haha! Men men så kan det gå!
Idag har jag tänkt städa, tvätta och dona på här hemma.. Sådana där tråkiga saker som bara måste göras!!
Å det passar ju utmärkt att göra sånt när man är ledig!! =)

Men det första jag ska ta och göra är att ta på mig mina underbara mysiga tofflor och koka en kopp kaffe och bädda ner mej i soffan och njuta lite innan jag sätter igång med "nyttogöra" ! Lite mystid måste jag ju få :) 
Ha en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0