SaraIdaSofia! -

Tired!

Idag fick jag sluta lite tidigare på jobbet, så jag var hemma strax efter två. Då satte jag mej framföt tv´n och slappde innan vi åkte på gymmet :)
Nu är vi hemma efter ett bra träningspass och nu håller älsklingen på att laga mat medans jag sitter här och snokar.
Ungsbakad falukorv och stuvade makaroner, kan de slå fel? Skulle inte tro de :) Kommer bli himla göde :):)
Ikväll blir det otroligt lugnt, ska ju upp 5 imorgonbitti för imorrn ska jag jobba på stuven.. Har fått jobba en heldel nu senaste måndaden och de är ju bra :) Men nu saknar jag faktsikt en sån här ledig mitt i veckan dag.. Ärligt! Men de går ändå bra att jobba, skönt den 25:e iaf :)
Näe nu är de ju las vegas på tv, sen ikväll blir de film med min man =) Himla mys :)
Pusspuss


I ♥ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0