SaraIdaSofia! -

tjollahopp!

Imorgon blev det jobb.. Jag som trodde jag skulle vara ledig fram till jul men så blev ju inte fallet! Men de går bra!! Det är bra att jobba :) hoppas bara det inte blir så kallt eftersom jag ska vara ute och jöbb =P

Idag har jag vart förbi min söta farfar och fikat och kikat på slalom, farmor ligger på sjukan men de är bättre för hon iaf! Så då åkte jag och höll min farfar sällskap ett tag :)
Sen åkte jag ner på "byn" och gjorde några ärenden :) Å nu är jag hemma igen och ska fortsätta med det jag gjorde innan jag åkte iväg. Dvs tvätta :P inte lika kul.
Ikväll blir det middag hos Alex papi. Himla trevligt! Sen blir det en tidigt kväll så att jag tar mig upp på jobbet imorrn.. klockan 05.00 ringer väckarn ;P haha! Tjollahopp!
Näe men man ska vara positiv! Jag brukar vara duktig på att vara positiv! =)

Älskar dej Alexander Lindström!


Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

Kram på dej gumman....

2009-12-21 @ 16:01:17
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0