SaraIdaSofia! -

tjoppidopp!

Hej hej hallå!!
Idag var jag ledig, och de var himla mysigt vill jag lova! Blev en sovmorgon som hette duga och sen när jag vaknade låg jag och drog mej i sängen i säkert en timma, självfallet med min underbaraste man bredvid :) Himla mys :) Sen klev vi upp och begav oss till stan för att hämta ut min käre mobil som kommit tillbaka från lagning :) Så nu är den hemma igen och de känns himla skönt må jag säga :)

Sen åkte vi vidare i jakt på julklappar, dock hittade vi bara tre stycken, men de är ju en början iaf!! Vi hade tänkt att försöka göra bort det relativt tidigt, så de inte blir som ifjol när vi var ute bara dagarna innan jul i panik för att hitta julklappis! =)
Men men vi får kämpa vidare :)
Idag fyllde även Alexs farfar år :) hela 70 bast! Hejja!!
Nu är jag ganska nyligt hemkommen från Rebecca, åkte förbi där och skulle hämta min väska men blev kvar¨på en kaffe och lite gofika :) Himla trevligt!!
Nu hade jag tänkt kolla lite på tv och invänta min man som nu befinner sig hos el Linus..
Imorgon är de helg igen.. Som jag brukar säga, veckan har bara två dagar och de är måndag och fredag, de säg ba svich sen är de helg och sen vips så är de måndag igen... Hahha..

Sovgott!!! Puss

Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

Tjoppi tjopp....jag skulle kunna slänga in en önskelista när du nu ändå är ute i julklappstankar....gelenaglar som du gör på mej.Bra önskan eller hur?Du och Tim kan ju köpa ihop.En annan sak är tossor som jag kan stoppa in fötterna i kalla morgonstunder.....typ stickade, tjocka mjuka.....

2009-12-04 @ 07:54:15
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0