SaraIdaSofia! -

Fredagens slut!

Ikväll har de blivit väldigt lugnt och skönt =) Älsklingen och jag köpte lite snarra och chirre och såg lets dance fast nu sover han som en stock på soffan =) Han till och med snarkar ;) Men jag älskar honom ändå :]
Idag när jag var ute hos mor och far råkade jag hitta alla bilder från när vi var i Grekland och då slog det mig hur mycket jag längtar tillbaka :) Blir förhoppningsvis en resa med älsklingen i slutet av sommaren, början av hösten =)
Det skulle vara så sjukt nice att det finns inte.
Jag hittade även massa söta bilder som mor och far tagit på våra underbara dogs när dom varit där på visit =) Endel bilder var riktigt charmiga =) ska lägga upp lite bilder från både Grekland och på dogsen.

Imorgon ska vi upp till stan och handla lite krimskrams och sen vet jag faktikst inte vad som sker resten av lördag. Förmodligen blir de lugnt så vi är riktigt utvilade för nästa vecka eftersom vi båda jobbar och börjar aldeles för tidigt ;P Men man ska inte klaga :)
Näe nu ska jag ta och väcka älsklingen och få han att pallra sig ner i sängen vilket kommer vara mys eftersom jag bäddat rent idag med våra favorit sängkläder =) Sen blir de att rasta hundarn och sen går nog jag och lägger mig med =)

Tack för att du finns hjärtat!



En oförglömlig resa =)






Dom mest underbara hundarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0