SaraIdaSofia! -

Helgen som varit!

Helgen som varít har varit relativt lugn=) Skönt :)
Fredag och Lördag har vi spenderat på Nolia eftersom Viktor har spelat fotboll. sen när vi kom hem från Nolia på lördag eftermiddag åkte vi och spela lite fotboll själv i hela två timmar =) sen blev de spel hemma hos Viktor och Pernilla, dock var de första spelet helt värdelös, nå jävla kung fu panda :p haha  =)

Jag vaknade väldigt tidigt idag, vet inte om de beror på att jag jobbade hela förra veckan och klev upp relativt tidigt, eller så kanske jag börjar bli såhär morronpigg. Inte för att jag tror de men kanske ;D!
DÅ tänkte jag när jag ändå var uppe tidigt borde jag ta och tvätta lite, så jag gick ner och kollade tvättlistan och insåg att jag hade bokat tid idag den 31 jan. Så jag slängde i en tvätt och brädde ut mig i tvättstugan, när jag sen kommer upp igen så inser jag att de är 1:a februari idag inte 31 Januari, så jag har hett igång en tvätt iaf  och hoppas jag hinner den klart innan den som bokat tid sätter igång och tvättar =P Haha... Klant jag!

Sen idag blir de träning med Sandvik ( troligtvis, beror lite på hur jag känner mej eftersom jag sen har match mot Spöland med Röbäck.. Men jag får se hur de blir. .

Ångesten är iaf stor för vilket lag jag ska spela.. Blä! Jag vet vilket lag jag vill spela i egentligen men de är mycket som spelar in..
Hur som haver! Nu ska jag se om jag kan få i mig nå frulle och se om älsklingen kanske börjar vakna till liv =)

Jag är så kär =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0