SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Imorse vaknade jag av att telefonen levde om, men jag stängde bara av den för jag förstod inte varför den levde om som den gjorde. . Jag somnar om lycklig att de som störde min sömn nu hade slutat.
Jag vaknade till igen och kollar på klockan, klockan är då 08.23 . . Jag börjar fundera och inser ganska snabbt att jag faktiskt börjar jobba halv nio. Så de var mindre bra. Men eftersom jag är på dagiset bredvid våran lägenhet så hann jag i tid. Grattis mig. .
Idag hade jag kort dag och slutade halv 1. När jag kom hem så bytte jag om sen gick jag och älsklingen ut på en promenad med dogsen och de var riktigt fint väder =) Sen tog vi ett fika stopp hos farmor och farfar =)
Sen ikv så har vi varit och svarat på några frågor om snusning som tog sisådär 10 min, sen fick vi 600 kr. Ganska bra timlön =)

Imorgon blir de spännande, älsklingen ska upp 6 för han ska börja jobba klockan 7. Jag tvivlar på att han tar sig upp utan min hjälp men de återstår att se ;) Haha.. Han brukar ju vara duktig på att sparka mig ur sängen när jag är seg väckt men när de gäller han själv så är han inte lika duktig. Men man vet ju aldrig =)

Imorgon har jag det sådär jobbigt igen, först har jag träning med Röbäck i två timmar sen har jag 1 ½ timmas träning direkt efter med Sandvik. återigen en fredag fylld av träningsverk =P Haha..
Men jag slutar jobba halv 1 imorgon också så jag får iaf någon glädje =) HoHO
Ensak som slog mig idag när jag jobbade var hur mycket jag saknade hårdmackor. . Idag till lunch fick vi hårdmackor och korv som man kunde ha som pålägg och de är så sjukt gott =) så idag när vi var och handlade kunde jag inte undgå att köpa ett paket hårdmackor ;)

Näe nu ska jag ta och diska undan lite och sen kanske börja tänka på sängen. Är dock lite besviken, vi har lyssnat på ljudbok nu varje gång vi går och lägger oss, Svensk maffia heter den och den är sååå sjukt intressant, men nu har vi hört den klart för andra gången och satt igång en ny, den vi lyssnar på nu heter rum 10 men verkar lite segdragen. Vi kanske kör en runda till med Svensk Maffia ;)
Så där har ni ett tips på en sjukt bra ljudbok "Svensk Maffia"

Tack och Adjö!



En underbart skön promenad är aldrig fel



Efter dagens bus är de myskväll i soffan som gäller :)

                                                                                                                                                             Jag är kär och galen,
                                                                                                                                                                  och jag gillar de skarpt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0