SaraIdaSofia! -

Onsdag!

Idag har jag varit ledig hela långa dagen och gjort massa nytta, och jag har verkligen fått mycket gjort..
Jag har städat bilen, tvättat bilen, städat lägenheten och tvättat kläder. Inte dåligt av mig så att säga.

Sen på kvällen drog jag med min käre karl och åkte skidor. . Alltså längdskidor. Det var kanske de roligaste på länge.
Han var som bambi på hal is fast värre. . HAhaha.. Men vi tog oss iaf runt 3.5 km. Bra gjort darling ;) men han hann med många svordomar kan jag ju berätta. Oj han var så arg när han höll på att ramla :) Han gjorde en jämföring med att åka på ett par skridskor som är oslipade. ;P

sen just när vi kom hem så kom farmor och farfar förbi på en visit och lite kaffe kaka. :)

Nu ska jag kila över till Pernilla medans Viktor kommer hit och ska spela lite xbox med alex =)
För min och Pernillas del blir de Top Models =) Garanterat snäppet bättre =)
Tack och Adjö!

Tjing!

Jag kan inte vara mer lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0