SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Imorse vaknade jag av mig själv, jag låg kvar ett tag i sängen bara för att de var så varm och mysigt, sen när jag tittade på klcokan så var hon 7. Jag fattar inte vad de är med mig, vaknar alltid så sjukt tidigt. Idag skulle jag inte ens upp förän kvart i 8 dessutom. .
Idag har jag jobbat på dagis =) Känns så otroligt skönt att man får börja springvika lite mer.. Ju mer man jobbar desto fler dagis ringer =) Inte helt fel! Ju mer desto bättre =)

Ikväll blir de allmänt lugnt, jag och Alex hade tänkt hyra en film när vi var på ica och då bokar man filmen via en dator inne på ica, men vi glömde hämta ut den så vi får hoppas att de går nå bra på tv =)
Fast nu stack alex iväg och skulle åka lite skridskor med Linus så vi får väl se när dom kommer tillbaka, vi var och åkte igår också men jag får så sjukt ont i fötterna så jag nästan dör så ja stannade hemma ikv =) haha..

Idag sprack också en av mina planer, jag hade bokat tvättid, typ den ända bra tiden som fanns kvar på hela månaden, sen vart jag tvungen att jobba idag så jag missade den och det är mindre bra vill jag lova.
Nu finns de typ bara tider kvar som är mellan 7-12 och de känns inte så peppande att stiga upp svintidigt om man är ledig! Men vad gör man?
näe du, nu ska jag ut på en promenad med våra kära hundar sen blir de att dra dammsugarn runt lägenheten =)

Ida hjärta Alexander :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0