SaraIdaSofia! -

Tisdag!

Helgen som var vart väldigt fylld av fotboll..På fredag så åkte jag och älsklingen och spela lite fotboll själv, sen kom Linus och Sandra förbi och sen vart de bowling =) Och jag förlorade inte, de måste vara första gången någonsin! !

På lördag hade vi 4 matcher, sen på söndag vart de två matcher, sen direkt efter sista matchen åkte jag och träna en timma med sandvik. Så Helgen som var bodde vi inprincip på Nolia.

Måndag blev jobb på dagis i Obbola. de är så nära att om jag tittar mot våran lägenhet kan jag nästan se vad Alex ser på tv :p Haha..Blir jobb där imorgon och tors också =) Inte illa, sen hela vecka 10, 12, och halva 13 är jag också bokad på dagis =)
Blir mer och mer :) Men jag klagar inte de minsta =)

Idag var de underbart väder ute så jag och alex gick på prommis med dogsen, sen åkte vi förbi Pernilla och hälsade på =) Det är inte länge kvar innan tessan ska ha puppis =) Woho! Hon är inte lite fet! !

Nu ska vi åka ut till mor och far och se om vi kan hitta en bra sele åt Tempo så han kan få börja träna lite =) sen tänkte jag kanske åka lite skidor, men de är så trist att måsta åka själv så jag ska göra ett tappert försök att få med min älskling! Annars tvivlar jag på att de blir nå skidor :) Haha. men men. . .

Jag älskar dig Alexander Lindström!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0