SaraIdaSofia! -

Torsdag!

Denna vecka har varit jobbrik=) Inte fel. dock var både jag och Alexander sjuk måndag och alex öven tisdag. Men annars jobbar vi hela veckan =) Och dom kommande två veckorna jobbar jag hela tiden oc hela vecka 12 också! Very nice!!

Valparna har kommit och dom är kanske de sötaste =) helt sjukt.
Idag har jag jobbat på Dagis och sitter nu här och slappar och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet =)
Ikväll är de träning och jag ska försöka värva några spelare ;P hoho
Denna vecka har varit så sjukt kall, jag stod ute och jobbade på stuven och hade ett ex antal uppsättningar kläder på mig men höll ändå på at frysa bort. Usch jag tycker värmen ska börja komma nu!
Idag på jobbet pratade jag med en tjej som rekomenderade mig att åka till Norge och jobba. Hon hade sitt barn som var där och jobba och förra året lyckades han spara 300000:- Är de lite kanske?
Det är mer än vad jag har ut på ett helt år och de lyckades han lägga undan. sjukt!!!
Näe nu sa jag gå och diska och plocka undan lite skräp =)





Dom är så sjukt söta att de finns inte på kartan =)



                                                                                               Jag älskar dig Alexander Lindström!                                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0