SaraIdaSofia! -

White has never been so colorful!

Imorse ringde väckarn klockan 10 över 5. Jag var lika död som en zombie men lyckades ta mig upp. När jag sen kommer på jobbet är jag så sjukt frusen trots att de bara var -5 grader. Men blåsten gjorde de ännu kallare + att jag var så trött att jag kunde bara tänka på hur varmt och mysigt jag hade haft de i sängen.. Idag har så inte varit min dag!

Nu sådär i efterhand har jag sjukt ont i halsen, feberfrossa och en väldigt ihållande huvudvärk. . Mindre kul när man har vetskapen att imorgon ska jag också jobba ute i 8 goa timmar. Men de är inte så mycket att göra åt. Bara pallra sig upp på morgonen och gå ut och jobba. Trist!
När jag sen äntligen slutade jobba idag så fick jag åka upp till stan och hämta Alexander eftersom han slutade tidigare än sin bror. Jag kom hem och däckade på soffan och nu sitter jag här yrvaken frusen och less..
Vinter är så sjukt överskattat att de finns inte. jag skulle ge guld för att få ha sommar året om. Hösten och Våren kan dock få finnas med på någon månad sådär. Men bara att slippa den här jävla kylan och tråkiga vädret usch. Jag blir verkligen galen, jag kan bli så arg när jag tänker på vad de är för skitväder vi har i det här jävla landet. Tragiskt! Skjut vintern och låt den ruttna bort. Sommar, du är mer än välkommen...

Näe nu får de vara nog på gnäll. Nu ska jag åka och köpa halstabletter och alvedon. Lycko mig! :)

Du och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0