SaraIdaSofia! -

bra dag!

Godmorgon!

Idag känns det som att det kommer att bli en bra dag. Jag bara känner det på mig!
Våran huresvärd kom och väckte oss imorse, eller imorse klockan tolv :p Haha. Nu är de klart i badrummet, tror jag iaf =P
Nu börjar även alla räknkingar att droppa in, kul att den ända posten man får är bara massa räkningar =(

Idag funderar jag på att göra detta till en dryg dag, bara göra massa nytta, typ som att vattna blommorna, städa, diska undan lite, dammsuga och skura. Visst låter det bra? :p
Men det behövs att göra något annat än att bara göra inget ;) Ska kanske fara ut och springa lite med tempo också så han får springa av sig lite.
Jag tror detta blir en dag i nytta!

Idag slog de mig att jag fuskat med att städa bort julen.! Jag har fortfarande julgardiner i sovrummet och endel tomtar har jag inte ens plockat bort utan jag har bara gömt dom bakom gardinerna :p Haha.. Ja måste leta fam en låda som kan bli våran Jullåda och packa ner Hela feta julen i den!.
Jag hittade tom en tomte gömd i våran klädgarderob. Jag tror att när julen väl skulle bort så var jag otroligt lat och bara skyfflade undan allt till närmaste dolda plats =)
Det låter då iaf som något jag skulle kunna göra, men jag får väl ta tag i det idag när jag ändå ska vara duktig! 


 

Vi Hade väldigt lite göra en käll så vi gjorde ansiktsmasker =)
Det var ganska kul måste jag erkänna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0