SaraIdaSofia! -

Hopplöst!

Jag tog mig upp imorse även fast jag inte somnade förän typ halv 2 och skulle kliva upp 5, inte illa =)
När jag kommer på jobbet får jag veta att jag ska lossa returgods, när jag gjort klart de som fanns skulle jag gå in och snurra band =)
så jag skyndade mig som tusan och vart klar ganska snabbt så jag gick in och snurrade band, sen var de fika.
Efter fika så fick jag veta att de kommit en ny båt = ny returgods. . Men de skulle inte vara så överdrivet mycket så jag tänkte. .Ju fortare jag gör klart detta desto fortare får jag gå in och snurra band, så jag jobbade så sjukt hårt och sen när jag väl var klar så fick jag veta att de fanns inge mer jobb utan att jag skulle få gå hem, 4 timmar för tidigt än vad jag hade hoppats på. . Så egentligen hade jag kunnat vara lite extra seg och fått jobba heldag istället. men inte det inte! Inte min Tur. De suger, Jag behöver ju jobba. Men tydligen skulle de bli bra med jobb nästa vecka =)

Idag slog det mig även att jag haft mitt körkort i precis två år idag, så det betyder att min prövotid är finito! Skööönt.
Nu ska jag ta och gå ut med hundarna ett tag sen blir de försöka få liv i älsklingen och se vad vi ska koka ihop till lunch =)

Njut av livet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0