SaraIdaSofia! -

OJA!

Det vart ändå en relativt bra dag måste jag säga :)
förutom lite tråkiga nyheter, men de verkade ju ha gått bra iaf =) Tur de! :)

Imorgon får jag även jobba :) wiiho! Känns konstigt att bli glad över att jobba, men de är i så jävla behov!
Hoppas bara jag inte behöver stå ute i hamnen och frysa utan att jag får jobba inne :) men de visar ju sig imorgon =)
Nu hoppas jag bara att de blir jobb fredag och lite nästa vecka också! Det skulle vara guld värt!

Idag har vi varit hos alex farmor hela dagen lång och fikat och pratat skit :) Nu sitter jag och klurar hur i sjuttsiken jag ska ta mig upp vid halv 6 imorgon? Jadu, de lär bli lite halv knepigt för jag kommer inte kunna somna direkt tidigt inatt eftersom jag har vänt på dygnet helt och hållet.
Vi kliver typ upp tolv varje dag, tidigast :p Försöker alltid vara duktig och ställa väckaren på 9, men de slutar alltid med att jag stänger av alarmet, ( eller att Alex gör de ) haha..
Men men lycka till åt mig! Som tur är har jag en karl som brukar sparka ut mig ur sängen om jag inte kliver upp i tid =)
Måste även komma ihåg att ställa motorvärmaren, tänker inte sätta mig i en kall bil imorgonbitti! sådeså!

Jag har inge snus, klockan är över nio. Det betyder att jag måste åka till statoil in Holmsund lixom, Jag kanske ska ta och skicka alex :] Mamma och pappa har även lånat våra hundar idag och varit på en 45 minuters prommis :) good work! Då behöver inte vi gå en prommis ikv :) Näe om jag ska ta och fixa mitt snus och kanske bädda ner mig i sängen och försöka sova.!

Lyckan är enorm!
Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0