SaraIdaSofia! -

Uppdatering!

Det blev inte att få liv i alex utan jag kröp ner under de varma täcket och sen sov jag. Kom inte ens ihåg att alex åkte till thomas och däckjanne vid halv 12 utan jag vaknade när han kom hem vid halv 3 :) Haha. Men de var sjukt skönt att få sova lite, eftersom de inte blev så mycket sömn inatt =)

Nu har jag spelat lite GH och jag rockar! har tom börjat spela på expert. Haha. OJOJ!
Fast nu ville Alex spela lite PES så då fick han de =)
Ikv är de fotbollsträning! Goodie =)
Näe nu ska jag gå och plocka undan lite i köket så alexander kan laga mig en god middag =) Nämligen fläskpille med friterade pommes :) mmm =) fast jag ville hellre ha potatisgratäng =( men de hade vi inte hemma och båda är för lat för att åka på Ica ;p hahaha

Och hyresvärden kom förbi idag igen för de var tydligen lite kvar att göra, sen frågar han om vi ville ha en ny duschslang, för våran är så stor så den skvittrar överallt. . Men aldrig att vi skulle byta till en liten vanlig dusch, Nej nej de blir de inge av =)
Jag har världens mest underbara pojkvän =) måste bara klargöra de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0