SaraIdaSofia! -

Yrvaken x 3

Imorse hörde jag något som störde min sömn så ofattbart, de levde om och hade sig. Tillslut inser jag att det faktiskt är min mobil som ringer, jag svarar och pratar, lägger sen på. Sen kommer problemet.
Jag visste att de var någon som ville att jag skulle jobba men jag kunde inte koppla vars, efter lite klurande så kom jag framtill vars ja skulle vara.
Jag begav mig dit så fort jag kunde, de första jag möts av när jag kommer dit är cathrin som frågade om hon väckte mig och att hon var orolig att jag hade pratat i sömnen och inte minns samtalet, men riktigt så illa var de ju aldrig, men jag var relativt trött.. Sen tillbringade jag min dag med att jobba på lekis =)

Imorgon ska jag även jobba, fast på ett dagis med småttingar :) Så mycket bättre än att stå ute på Stuveriet och jobba och frysa :p
haha.. dom ringde även från dagiset jag ska vara på imorgon och frågade om jag kunde jobba hela vecka tio. så de börjar lossna lite nu på vik fronten. Relativt skönt kan jag ju säga.

När jag kom hem låg min älskling framför tv'n, hundarna hade fått vara på promenad osv :) Skönt.
Nu har vi just svalt middagen, vi gjorde lax för ovanlighetens skull.. Dock fick jag en påminnelse att jag inte är något fan av fisk. :p Men de dög :) Den hemmagjorda potatismosen var iaf mums :)

Nu blir de att diska undan lite osv medans alex är och åker skridskor med Linus =) kanske tom ska ta och koka lite kaffe :) Ohdjes! så blir det!

Du + Jag = Sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0