SaraIdaSofia! -

Fredag!

Helgen är här och de känns otroligt skönt, även fast det nu blev så att jag måste jobba imorgon. . Men de är ganska okej ändå, börjar 11.00 och slutar 15.00 men har betalt till 16.00!
Så man ska inte klaga =)
Sen återstår det att se om jag eventuellt måste jobba söndag också, men de skulle vara ganska bra ändå för då blir det mycket pengar gjorda i helgen plus att jag får vara ledig en dag nästa vecka med betalt! så man kan ju hoppas!

Nyss när jag kom hem gick jag in i sovrummet till min sovande man och väckte honom, han ryckte inte till lite när jag hoppade ner i sängen haha såg ut som om hjärtat skulle stanna på honom, men när han såg att det var jag gav han mig världens bästa blick och log och kramade om mig och det är så himla skönt att få komma hem till någon som blir så glad att man kan se det i bara hans blick, det värmer i hela kroppen och lyckligare än mig går nog inte att vara!! Kärlek åt dig Alexander Lindström!

Nu tänkte jag ta och helgstäda lite och sedan ska vi bege oss till Obbola där älsklingen ska försöka fixa igång våran så kallade "semesterbuss" som ska vara klar tills min heltidsanställning är slut och jag hade tänkt lägga mig på baksidan och steka lite och kanske ta ett dopp eller två i poolen =) haha! rättvist fördelning där, älsklingen får slita och jobba medans jag ska bättra på brännan! Det är bra! men jag har ju faktiskt jobbat tills nu så då måste han ju ta igen lite =)
Hoppas alla får en bra helg och njut av vädret!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0