SaraIdaSofia! -

Helgen är i luften!

Nu har jag gjort helg! :) Imorse vaknade jag 10 i 5 och sen så begav jag mig på jobbet vid 6 =P haha! Väl nere på jobbet fick jag veta att jag skulle vara på Ulandet så jag bröt typ ihop inombords men lyckades behålla lugnet inför min käre chef! Väl ute på ulandet så visade de sig att det fanns nada att göra! så idag har jag bara suttit och gjort absolut ingenting! skönt ändå. Det som är negativt dock är att tiden går lite väl sakta!

Nu är jag hemma och jag är besviken på vädret... Vart är sommaren nudå? Hoppas verkligen det är sol imorgon så inte våra planer går käpprätt åt skogen =P haha!
Ikväll har vi inga planer, vi hade tänkt följa med Viktor och Pernilla till Arjeplog och hämta en hund men de kändes lite väl drygt för då skulle vi inte vara hemma förän 11 ikväll, tidigast! så det blev inget av!

Näe nu ska jag ta och tömma diskmaskinen och plocka undan och göra helg här hemma =) Skål för det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0