SaraIdaSofia! -

just another working day!

Nu sitter jag här igen, Denna dag har som bara flygit förbi! Tiden har gått så oerhört fort! Men jag klagar inte för tiden på jobbet får gärna gå lite snabbt =)
Efter jobbet åkte jag hem till min man och vi gjorde som mest inget spec utan tog det bara lugnt, sen blev de korv med bröd till middag och de gillades =)
Nu har vi nyss kommit in från en promenad med dogsen och nu sitter jag opratbar med tandblekningen.!
Min mamma var just förbi med en jätte fin blomma åt oss och sa hej och var sådär lagomt pratglad. Kul när jag nästan inte kan prata! Men vi löste det också =) haha! Tack tack för blomman dårå :]

Imorgon är det väldigt lite jobb att göra så vi får väl se om man blir på jobbet hela dagen eller om man får gå hem lite tidigare =) haha!
Är det fint väder så är det ju värt några timmar ledigt!

Näe nu ska jag pallra mig och sköja munnen och sen får vi se om vi kanske ska se en film med Ph och Sofie!
Adjökens!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Se till att få 50/50 om du nu ska gå hem tidigare.........:)

Jag tycker faktiskt inte håret var nån katastrof, leta reda på en sjal och vira runt med knut lite högre så blir du hur fin som helst som du ju alltid är!!!!!

Kram

2009-07-28 @ 20:08:04
URL: http://norda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0